Gwarancja sprzedaży nieruchomości

Błyskawiczna transakcja przy minimalnym zaangażowaniu Twojego czasu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie skrojone na miarę Twoich potrzeb. Zapomnij o formalnościach i skorzystaj z możliwości szybkiej sprzedaży nieruchomości bezpośrednio do Private House Brokers.

Gwarancja sprzedaży nieruchomości

Krok po kroku

Chcesz sprzedać swoją nieruchomość z gwarancją szybkiej transakcji?

Wypełnij krótki formularz i umów się z naszym ekspertem, a ofertę kupna otrzymasz nawet w ciągu 24 godzin od spotkania.

Nie. Aktualnie Private House Brokers kupuje tylko nieruchomości o uregulowanym stanie prawnym, bez zadłużeń (z wyjątkiem kredytu hipotecznego) i w stanie technicznym umożliwiającym używanie nieruchomości zgodnie z jej przeznaczeniem.

Na ofertę cenową zakupu składa się wiele czynników, w tym: rynkowa wartość nieruchomości, stan techniczny, rodzaj własności, atrakcyjność lokalizacji i otoczenia, a także aktualna sytuacja na rynku nieruchomości.

Dalsze losy zakupionej przez Private House Brokers nieruchomości zależą od przyjętej strategii inwestycyjnej. Może zostać przeznaczona na wynajem długoterminowy lub do remontu, by w wyniku przebudowy albo podziału zwiększyć jej wartość do ponownej sprzedaży.

Jesteśmy w stanie sfinalizować transakcję zakupu Twojej nieruchomości w ciągu kilku dni roboczych. Przelew środków na konto bankowe zostanie zlecony od razu po podpisaniu aktu notarialnego jej sprzedaży.

Możesz przyjąć przedstawioną Ci ofertę zakupu lub odrzucić ją i skorzystać z naszego autorskiego systemu sprzedaży nieruchomości premium na wolnym rynku. Zawsze jesteśmy gotowi na oba scenariusze.

Do dokonania analizy i sfinalizowania transakcji należy przygotować:

  • numer księgi wieczystej lub akt nabycia,
  • zaświadczenie z urzędu gminy o niezaleganiu z podatkiem od nieruchomości,
  • zaświadczenie o wysokości rocznej opłaty za użytkowanie wieczyste i zaświadczenie o niezaleganiu z opłatą za użytkowanie wieczyste (w przypadku nieruchomości w użytkowaniu wieczystym),
  • zaświadczenie z urzędu gminy o braku osób zameldowanych,
  • zaświadczenie o niezaleganiu z opłatami wobec wspólnoty lub spółdzielni mieszkaniowej,
  • promesę kredytową (w przypadku obciążenia hipoteki kredytem), czyli dokument z banku potwierdzający aktualną wysokość zadłużenia i zgodę na zwolnienie zabezpieczenia na hipotece w przypadku całkowitej spłaty zadłużenia ze środków pochodzących ze sprzedaży,
  • aktualne dokumenty tożsamości wszystkich współwłaścicieli nieruchomości.

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy pomogą Ci znaleźć to, czego szukasz.

Zadzwoń lub napisz wiadomość:
Albo skorzystaj z formularza: