Regulamin promocji "Premia za polecenie"

Regulamin promocji "Premia za polecenie"
Informacje podstawowe
- Niniejszy regulamin (dalej jako: "Regulamin") określa warunki promocji, zgodnie z którą, klienci organizatora uzyskują nagrodę za polecenie Klienta (dalej jako: "Promocja").
- Organizatorem Promocji jest Homfi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, NIP: 6762500448 oraz Homfi Rental Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000580645 (dalej jako "Homfi" lub "Organizator")
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Homfi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Udział w Promocji jest nieodpłatny, Organizator nie zwraca ewentualnych kosztów, które mógłby ponieść Uczestnik w związku z udziałem w Promocji.
- Promocja przewiduje dwa rodzaje Nagrody - środki finansowe (Premia) lub rabat na usługę Zarządzania Najmem (Rabat), w zamian za polecenie usług Organizatora, którego skutkiem będzie uzyskanie obrotu przez Organizatora.
- W Promocji biorą udział wyłącznie podmioty, które przed dokonanie polecenia, były lub nadal są klientami Organizatora z tytułu świadczonych przez niego usług (zawarły z Organizatorem umowę o świadczenie usług np. pośrednictwa w obrocie nieruchomościami).
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub z innych przyczyn, na które Organizator nie ma wpływu, w tym siły wyższej.
Uczestnictwo w Promocji
- Uczestnikiem Promocji (dalej jako: "Uczestnik") jest podmiot o pełnej zdolności do czynności prawnych, spełniający warunek z § 1 ust. 6 Regulaminu (Klient Homfi), który dokona zgłoszenia przez dedykowany formularz promocji udostępniony przez Organizatora.
- W formularzu należy podać dane Uczestnika oraz dane osoby, której polecono usługi Organizatora oraz rodzaj poleconych usług. W formularzu można również wskazać Agenta do którego zostanie przypisany polecony Klient.
- Dane pozostawione w formularzu muszą być wystarczające do identyfikacji konkretnego podmiotu oraz kontaktu z tym podmiotem.
- Prawa do uczestnictwa w Promocji, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, nie można przenosić na inne osoby i podmioty.
- Nie bierze udziału w promocji polecenie
- osoby, która po kontakcie ze strony Organizatora oświadczy, że nie chce korzystać z usług Organizatora lub nie zgadza się na kontakt,
- osoby, która znajduje się już bazie danych Organizatora - o czym Organizator poinformuje Uczestnika w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia, pod rygorem uznania, że osoba ta nie znajduje się w bazie danych Organizatora,
- osoby poleconej już przez inny podmiot - o czym Organizator poinformuje Uczestnika w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia, pod rygorem uznania, że osoba ta nie znajduje się w bazie danych Organizatora,
- osoby zgłoszonej bez Jej zgody.
Odpowiedzialność Organizatora
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych przekazanych przez Uczestników, w tym za brak możliwości przekazania nagród z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem, Regulaminem lub zmierzają do obejścia prawa.
Nagroda
- [Premia] Uczestnik otrzymuje Nagrodę w postaci Premii odpowiadającej 25 % wynagrodzenia otrzymanego przez Organizatora od poleconego Klienta lub od innego podmiotu, który usługę na rzecz poleconego Klienta wykonał, z zastrzeżeniem § 5. X = W*0,25, gdzie X - oznacza Premię, W - Wynagrodzenie brutto
- [Rabat] Jeżeli Uczestnik jest Klientem Organizatora w zakresie usługi zarządzania najmem (podpisał umowę), może zamiast Nagrody określonej w ust. 1 lub § 5, skorzystać z Rabatu na wynagrodzenie za zarządzanie najmem. Wysokość Rabatu zależy od rodzaju usługi Organizatora, z jakiej skorzysta osoba polecona przez Klienta:
- usługa pośrednictwa w sprzedaży (wymagana umowa na wyłączność) - trzy miesiące zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w wynajmie (wymagana umowa na wyłączność) - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa zarządzania najmem - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w kupnie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w najmie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- kredyt hipoteczny - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa projektowania wnętrz - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis.
- [Kwoty maksymalne] Maksymalna kwota Rabatu, jaki Klient może uzyskać na usługę zarządzania najmem nieruchomości biorąc udział w Promocji wynosi 1 500 zł brutto za jedno polecenie. Maksymalna kwota Premii wynosi 10.000 złotych brutto za jedno polecenie.
- [Termin związania] Nagroda jest należna, pod warunkiem zapłaty pełnego wynagrodzenia, za świadczone na rzecz Organizatora, przez osobę poleconą za wykonaną usługę, zgodnie z zawartą z nim umową, w terminie 18 miesięcy od zgłoszenia polecenia.
- Nagroda nie jest należna, jeżeli wynagrodzenie otrzymane od osoby poleconej dotyczy jedynie pokrycia kosztów świadczenia usługi.
- [Termin wypłaty] Nagroda będzie wypłacana w terminie 30 dni od otrzymania wpłaty od osoby poleconej.
- [Podatek] Organizator dokona naliczenia należnego zryczałtowanego podatku w stawce 10 % i odprowadzi go do urzędu skarbowego w przypadku przekroczenia kwoty 2000 złotych dla jednorazowej nagrody.
- [Sposób wypłaty] Nagroda jest wypłacana wyłącznie na rachunek bankowy Uczestnika, podany przez Niego na piśmie lub w formularzu zgłoszeniowym (nie ma możliwości wypłaty w gotówce).
- [Zbieg Nagród] Premia i Rabat nie łączą się. Z jednego polecenia Klienta można otrzymać tylko jedną Nagrodę, w przypadku zbiegu kilku podstaw udzielana jest wybrana przez Uczestnika, a w braku wyboru Nagroda wyższa.
- [Rozliczenie Premii w usługach] Uczestnik, któremu przysługuje Premia może dokonać jej zaliczenia na poczet innych rozliczeń z Organizatorem np. poprzez potrącenie Premii z należnością za zapłatę wynagrodzenia za zbycie Nieruchomości. Warunkiem potrącenia jest wymagalność obu należności oraz dokonanie potrącenia w terminie 30 dni od wymagalności Premii.
Premia za polecenie Zarządzania Najmem
- [Premia za Zarządzanie] W przypadku zawarcia przez Klienta poleconego umowy o zarządzanie najmem, Premia wynosi 25 % wynagrodzenia przewidywanego za 12 kolejnych miesięcy zarządzania, należnego Organizatorowi.
- [Termin] Nagroda jest wypłacana w terminie 30 dni, od zapłaty wynagrodzenia za zarządzanie za pierwszy pełny miesiąc.
- [Pakiet mieszkań] Wynagrodzenie jest naliczane w odniesieniu do każdego z mieszkań w zarządzaniu najmem osobno i odnosi się do pierwszej umowy zawartej z Organizatorem, w tym również co do powierzenia pakietu mieszkań w zarządzanie najmem.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Homfi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, NIP: 6762500448.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej poprzez zgłoszenie do udziału w konkursie.
- Dane osobowe Uczestnika i osoby poleconej będą przechowywane przez okres do 5 lat od czasu zakończenia Konkursu oraz wysyłki nagród.
- W zakresie wynikającym z RODO i z uwzględnieniem ograniczeń tam wskazanych, Uczestnik oraz osoba polecona posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie.
- Cofnięcie zgody będzie skutkowało odmową rejestracji zgłoszenia w konkursie lub niemożnością wydania nagród.
Reklamacje
- Klient zobowiązany jest zgłaszać wszelkie reklamacje dotyczące Promocji drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@homfi.com z dopiskiem "Promocja Premia za polecenie - reklamacja".
- Reklamacja obowiązkowo powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, jego dokładny adres korespondencyjny i adres e-mail, jak również precyzyjny opis przyczyny reklamacji i żądanego zachowania się przez Organizatora.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w formie pisemnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza uprawnień Klienta przyznanych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
Postanowienia końcowe
- Udział Uczestnika w Promocji oznacza akceptację zasad Promocji, zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Promocji będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego, obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
- Ostateczna interpretacja zapisów treści Regulaminu należy do Organizatora.
Przykładowe wyliczenia:
- Wynagrodzenie za pośrednictwo w sprzedaży wyniosło 20 000 złotych brutto, Premia za polecenie wyniosła 5.000 złotych brutto
- Wynagrodzenie za pośrednictwo w najmie wyniosło 3 000 złotych brutto Premia za polecenie wyniosła 750 złotych lub 1-miesięczny rabat na Zarządzanie Najmem.
- Wynagrodzenie afiliacyjne za kredyt hipoteczny wyniosło 1000 złotych brutto - Premia za polecenie wyniosła 250 złotych lub 1 - miesięczny rabat na Zarządzanie Najmem.