Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"

Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"

Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"

1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorami promocji pod nazwą „Poleć homfi znajomemu” (dalej "Promocja") są Homfi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000943668 oraz Homfi Rental Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000580645 (dalej jako: "Organizator") Organizatorzy prowadzą działalność pod marką Homfi i Private House Brokers.
  2. Regulamin (dalej jako: "Regulamin") określa zasady i reguły uczestnictwa w Promocji, które uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do udziału w Promocji.
  3. Promocja skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i osób prawnych, mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: "Klient").
  4. Promocja polega na udzieleniu Klientowi rabatu (dalej: "Rabat") na usługę zarządzania najmem nieruchomości po spełnieniu warunków opisanych w Regulaminie.
  5. Wysokość Rabatu udzielonego Klientowi w ramach Promocji zależy od rodzaju usługi Organizatora, z jakiej skorzysta osoba polecona przez Klienta:
    • usługa pośrednictwa w sprzedaży (wymagana umowa na wyłączność) - trzy miesiące zarządzania najmem gratis,
    • usługa pośrednictwa w wynajmie (wymagana umowa na wyłączność) - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
    • usługa zarządzania najmem - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
    • usługa pośrednictwa w kupnie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
    • usługa pośrednictwa w najmie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
    • kredyt hipoteczny - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
    • usługa projektowania wnętrz - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis.
  6. Maksymalna kwota rabatu, jaki Klient może uzyskać na usługę zarządzania najmem nieruchomości biorąc udział w Promocji wynosi 1 500 zł brutto za jedno polecenie.
  7. Promocja obowiązuje od 1.05.2024r. do odwołania.

2. Warunki Promocji

  1. W celu wzięcia udziału w Promocji, Klient zobowiązany jest:
    1. zaakceptować Regulamin Promocji,
    2. zawrzeć z Organizatorem Umowę o zarządzanie najmem nieruchomości na wyłączność,
    3. polecić usługi Organizatora osobie, która nie zawarła wcześniej żadnej umowy z Organizatorem,
    4. przekazać tej osobie jednorazowy kod polecenia uzyskany od Organizatora.
  2. Aby Klient otrzymał Rabat, osoba polecona przez Klienta musi:
    1. zawrzeć z Organizatorem:
      • umowę o zarządzanie najmem nieruchomości na wyłączność (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
      • umowę pośrednictwa w zbyciu / wynajmie nieruchomości na wyłączność (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
      • umowę pośrednictwa w kupnie / najmie nieruchomości (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
      • skorzystać z usług projektowych świadczonych przez Organizatora lub
      • zawrzeć umowę kredytu hipotecznego za pośrednictwem Organizatora i jego partnera (lista partnerów: https://www.homfi.com/partnerzy)
    2. zapłacić na rzecz Organizatora wynagrodzenie wynikające z zawarcia umowy lub wyświadczenia usługi, o których mowa w punkcie a. powyżej,
    3. nie później, niż przy zawarciu umowy lub skorzystaniu z usługi, o których mowa w punkcie a. powyżej, podać jednorazowy kod polecenia.
  3. Rozliczenie udzielonego Rabatu nastąpi po spełnieniu się warunków Promocji, o których mowa w punkcie 1 i 2 powyżej, w następnym okresie rozliczeniowym zgodnie z obowiązującą umową o zarządzanie najmem nieruchomości.
  4. Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.

3. Reklamacje

  1. Klient zobowiązany jest zgłaszać wszelkie reklamacje dotyczące Promocji drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@homfi.com z dopiskiem "Promocja Poleć Homfi znajomemu - reklamacja".
  2. Reklamacja obowiązkowo powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, jego dokładny adres korespondencyjny i adres e-mail, jak również precyzyjny opis przyczyny reklamacji i żądanego zachowania się przez Organizatora.
  3. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w formie pisemnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  4. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
  5. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza uprawnień Klienta przyznanych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

4. Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "RODO"), należących do Klientów korzystających z Promocji, jest Organizator.
  2. Klient może skontaktować się z Organizatorem w zakresie wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym w celu realizacji swoich uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez e-mail biuro@homfi.com lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
  3. Dane osobowe Klientów składających reklamacje będą przetwarzane w celu:
    1. umożliwienia Klientowi korzystania z Promocji - podstawą prawną jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
    2. rozpatrzenia i odpowiedzi na złożoną reklamację – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na niezbędności przetwarzania danych osobowych w celu rozpatrzenia i odpowiedzi na złożoną reklamację;
    3. ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na umożliwieniu Organizatorowi ustalenie i dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obronę przed takimi roszczeniami.
  4. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji uprawnień z Promocji, a także przez okres niezbędny do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Organizatora.
  5. Każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  6. Każdemu Klientowi przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
  7. Każdemu Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

5. Postanowienia dodatkowe

Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Promocji wykluczyć z możliwości brania w niej udziału Klienta, wobec którego powziął uzasadnione podejrzenie podjęcia działań sprzecznych z Regulaminem lub umową, o której mowa w punkcie 2 ustęp 1 b), a także wtedy, gdy w stosunku do Klienta odpadną podstawy do wzięcia udziału w Promocji.

6. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Promocji jest jawny i będzie udostępniany Klientowi przed przystąpieniem do Promocji oraz na jego pisemną prośbę, przesłaną na adres Organizatora. Regulamin dostępny jest również w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://www.homfi.com/regulaminy oraz https://www.privatehousebrokers.pl/regulaminy.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i warunków Promocji w czasie trwania Promocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Klientów uczestniczących dotychczas w Promocji. Klienci zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Organizatora, wskazanej w punkcie 1 powyżej.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.