Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"

Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"
Regulamin promocji "Poleć homfi znajomemu"
1. Postanowienia ogólne
- Organizatorami promocji pod nazwą „Poleć homfi znajomemu” (dalej "Promocja") są Homfi spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000943668 oraz Homfi Rental Management spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Sukienniczej 8/U8, 31-069 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000580645 (dalej jako: "Organizator") Organizatorzy prowadzą działalność pod marką Homfi i Private House Brokers.
- Regulamin (dalej jako: "Regulamin") określa zasady i reguły uczestnictwa w Promocji, które uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do udziału w Promocji.
- Promocja skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkałych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i osób prawnych, mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: "Klient").
- Promocja polega na udzieleniu Klientowi rabatu (dalej: "Rabat") na usługę zarządzania najmem nieruchomości po spełnieniu warunków opisanych w Regulaminie.
- Wysokość Rabatu udzielonego Klientowi w ramach Promocji zależy od rodzaju usługi Organizatora, z jakiej skorzysta osoba polecona przez Klienta:
- usługa pośrednictwa w sprzedaży (wymagana umowa na wyłączność) - trzy miesiące zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w wynajmie (wymagana umowa na wyłączność) - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa zarządzania najmem - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w kupnie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa pośrednictwa w najmie - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- kredyt hipoteczny - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis,
- usługa projektowania wnętrz - jeden miesiąc zarządzania najmem gratis.
- Maksymalna kwota rabatu, jaki Klient może uzyskać na usługę zarządzania najmem nieruchomości biorąc udział w Promocji wynosi 1 500 zł brutto za jedno polecenie.
- Promocja obowiązuje od 1.05.2024r. do odwołania.
2. Warunki Promocji
- W celu wzięcia udziału w Promocji, Klient zobowiązany jest:
- zaakceptować Regulamin Promocji,
- zawrzeć z Organizatorem Umowę o zarządzanie najmem nieruchomości na wyłączność,
- polecić usługi Organizatora osobie, która nie zawarła wcześniej żadnej umowy z Organizatorem,
- przekazać tej osobie jednorazowy kod polecenia uzyskany od Organizatora.
- Aby Klient otrzymał Rabat, osoba polecona przez Klienta musi:
- zawrzeć z Organizatorem:
- umowę o zarządzanie najmem nieruchomości na wyłączność (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
- umowę pośrednictwa w zbyciu / wynajmie nieruchomości na wyłączność (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
- umowę pośrednictwa w kupnie / najmie nieruchomości (musi to być jego pierwsza umowa z Organizatorem) lub
- skorzystać z usług projektowych świadczonych przez Organizatora lub
- zawrzeć umowę kredytu hipotecznego za pośrednictwem Organizatora i jego partnera (lista partnerów: https://www.homfi.com/partnerzy)
- zapłacić na rzecz Organizatora wynagrodzenie wynikające z zawarcia umowy lub wyświadczenia usługi, o których mowa w punkcie a. powyżej,
- nie później, niż przy zawarciu umowy lub skorzystaniu z usługi, o których mowa w punkcie a. powyżej, podać jednorazowy kod polecenia.
- zawrzeć z Organizatorem:
- Rozliczenie udzielonego Rabatu nastąpi po spełnieniu się warunków Promocji, o których mowa w punkcie 1 i 2 powyżej, w następnym okresie rozliczeniowym zgodnie z obowiązującą umową o zarządzanie najmem nieruchomości.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.
3. Reklamacje
- Klient zobowiązany jest zgłaszać wszelkie reklamacje dotyczące Promocji drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@homfi.com z dopiskiem "Promocja Poleć Homfi znajomemu - reklamacja".
- Reklamacja obowiązkowo powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, jego dokładny adres korespondencyjny i adres e-mail, jak również precyzyjny opis przyczyny reklamacji i żądanego zachowania się przez Organizatora.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w formie pisemnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza uprawnień Klienta przyznanych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4. Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "RODO"), należących do Klientów korzystających z Promocji, jest Organizator.
- Klient może skontaktować się z Organizatorem w zakresie wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym w celu realizacji swoich uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez e-mail biuro@homfi.com lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
- Dane osobowe Klientów składających reklamacje będą przetwarzane w celu:
- umożliwienia Klientowi korzystania z Promocji - podstawą prawną jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
- rozpatrzenia i odpowiedzi na złożoną reklamację – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Organizatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na niezbędności przetwarzania danych osobowych w celu rozpatrzenia i odpowiedzi na złożoną reklamację;
- ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na umożliwieniu Organizatorowi ustalenie i dochodzenie ewentualnych roszczeń lub obronę przed takimi roszczeniami.
- Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji uprawnień z Promocji, a także przez okres niezbędny do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Organizatora.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
- Każdemu Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
5. Postanowienia dodatkowe
Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Promocji wykluczyć z możliwości brania w niej udziału Klienta, wobec którego powziął uzasadnione podejrzenie podjęcia działań sprzecznych z Regulaminem lub umową, o której mowa w punkcie 2 ustęp 1 b), a także wtedy, gdy w stosunku do Klienta odpadną podstawy do wzięcia udziału w Promocji.
6. Postanowienia końcowe
- Regulamin Promocji jest jawny i będzie udostępniany Klientowi przed przystąpieniem do Promocji oraz na jego pisemną prośbę, przesłaną na adres Organizatora. Regulamin dostępny jest również w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://www.homfi.com/regulaminy oraz https://www.privatehousebrokers.pl/regulaminy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i warunków Promocji w czasie trwania Promocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Klientów uczestniczących dotychczas w Promocji. Klienci zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Organizatora, wskazanej w punkcie 1 powyżej.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.